valborg

min valborg var as nice!
först åt jag och några vänner på restaurang och chilla o hade allmät trevligt. senare stack vi vidare till en pub som var lagom. Dock  gjorde vännerna det bättre än någonsin.
haha bartendern som gjorde drinkarna till oss, tror han själv hade tagit några klunkar.... för vi skulle beställa en drink som heter "what a shame" men då fick vi "cosmopolitan" och nästa gång beställe min kompis ist samma som innan men då fick vi också cosmopolitan... ooooh!!
  Först va den skitgod, men andra drinken.. ursh, nästan ruggig. mådde ärligt talat illa av den en stund.

sen sack jag å michelle och vänta på tåget, ca 40 min, men det var jävla nice endå. Vi hade högtalare med oss, sjukt äckligt bra musik lyssna vi på. Bla janis joplin, jimi hendrix, led zeppelin, lykke li med flera.

när vi kom hem gjorde vi lite käk, sedan spådde jag mig med tarotkort som jag INTEEE skulle gjort.
visade sig att jag kommer dö snart, men jag kommer ha ett mycket bättre liv efter detta, kommer vara lycklig. 
lite scaaaaaaryy att veta att man ska dö. men jag är faktiskt inte rädd för döden endå bara att vill jag inte lämna michelle kvar här i helvetet ^^ Ooops, vad mycket jag skriver nu.

got to go lovers, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0