Dear JOhn betyg

filmen dear john... jag såg den igår.
VARNING! - om du är väldigt känslig (som jag) se den inte.

jag såg filmen igår men kan sitta nu och börja böla.

den var så sorligt, olycklig kanske är rätt ord.

Den var skitbra i början, men när det blev känsligt, då... den var fortfarande bra!! men jag är
så jävla överkänsligt. ursh. Det känns som jag är en av rollerna. Jag verkligen lever mig in!

Och det är något jag gör undermedvetet och jag vet inte hur jag ska "koppla" bort det.

I guess I have to live with it.
eller jag kommer försöka träna på det iaf.


filmen får iallafall 3,5 ♥♥♥♥, stark 3,5 nästan 4!
För den hade ett mycket bra budskap iallafall. Och jag tänker inte säga vad, det får ni själva avgöra o se. :)
För mig hade den ett bra budskap.

ursh, I get emotional just looking at this picture.
they were so happy...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0