Massage

 


yeS YeS YES I got some pretty fucking great massage today!
It was SOOOO NICE.
I really need it. I need to go about three more times in a short time cause I have so many "knutor" i min rygg. (och ja, jag skriver på svenska nu ;D) min rygg är helt förstörd, iomed att jag jobbar framför datorn i mer än 6 timmar i streck VARJE VECKODAG + på fritiden, som nu :) och jag är bara 18! :O

men det var jätte skönt även om jag har väldigt svårt att slappna av.
efteråt är skönast tycker jag. Jag känner mig alltid onykter, helt snurrig i skallen och jag svamlar när jag pratar i ca 15 minuter efteråt!

Tycker alla ska unna sig massage ca två gånger i halvåret. Det är faktiskt väldigt viktigt att ta det lungt och slappna av och göra något för sig själv. :)
så till ALLA STRESSADE personer, gå å gör massage!!!!!!!
som färsk, mogen eller skrutt, UNNA DIG.♥


Kommentarer
Postat av: GG

vara hemma och titta på film lite senare.



kram<3

2010-04-09 @ 20:02:15
URL: http://gomezgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0